Ce se întâmplă în timpul campaniei?
1. Durata campaniei: Start campanie 5 decembrie 2019, ora 10:00:00, stop campanie 10 decembrie 2019 ora 21:59:59
2. Titlul campaniei și hashtag: Numele campaniei va fi dezvăluit pe 4 decembrie, la ora 20:00, in grupurile LaPrimulBebe din fiecare oraș. Pentru o bună desfășurare, fiecare licitație va include #numelecampaniei.
3. În săptămâna destinată campaniei nu se postează altceva decât licitații și postări administrative despre campanie; orice alte postări vor fi șterse.
4. Termen de plată: Membrii au responsabilitatea de a-și urmări licitațiile și de a onora costul lor. Pentru acest lucru, asumă-ți termenul de plată de 25 decembrie 2019.
5. Cum poți participa: oferind produse sau servicii spre licitație, achiziționând produse scoase la licitație și donând direct în cont.
6. De ce să participi: este o ocazie să faci activ parte dintr-o comunitate care are impact social, să returnezi sprijinul primit în comunitate când ai fost la început de drum. Dacă ai o mică afacere îți poți promova serviciile și produsele DOAR în timpul campaniei, într-o comunitate în care publicitatea este interzisă. Dacă vei achiziționa produse sau servicii scoase la licitație, vei primi produsele, iar valoarea plătită se transformă într-o donație pentru caz.
Cum cumperi sau oferi produse, experiențe sau documente la licitație?
1. Ce trebuie să conțină postarea: o SINGURĂ poză sugestivă, hashtagul campaniei, descriere, câte persoane pot câștiga, modalitatea de transport, cum se decide câștigătorul și preț de start. Licitațiile cu mai mult de o poză vor fi șterse. Dacă ai nevoie să prezinți mai multe poze, o poți face în comentarii.
2. Ca vânzător, asigură-te că produsul tău este în stare foarte bună, responsabilitatea îți aparține. Nu scoate la licitații obiecte foarte uzate și menționează foarte clar starea lor. Nu scoate la licitație produse de tipul medicamentelor sau suplimentelor de orice fel, Facebook șterge postările care au mențiuni despre bunurile cu regim special și nu ne putem asuma dispariția postărilor cu licitații active.
3. Cere vânzătorului toate detaliile despre produs sau licitație înainte de a licita. Asigură-te că ai toate detaliile de care ai nevoie pentru a decide achiziția înainte de a comenta, deoarece din momentul în care oferi un preț, ești responsabilă să faci achiziția dacă ești declarată câștigătoare – comentariul tău fiind chiar o ofertă de cumpărare.
4. Dacă faci parte din mai multe comunități LaPrimulBebe, ai grijă să postezi un produs pe o singură comunitate.
5. Nu se acceptă spre licitație vouchere sau reduceri, doar produsul sau serviciul integral.
6. Nu este permisă promovarea produselor și serviciilor de tip MLM. Pot fi scoase la licitație produse de acest tip, doar produse, fără a oferi sau promova participarea la evenimente, întâlniri sau alte demersuri menite să atragă distribuitori. Astfel, se poate scoate spre licitație o carte Usborne sau un ulei esențial, dar nu întâlniri sau kit-uri de intrare în sistemul MLM.
7. Nu este acceptată retragerea dintr-o licitație prin ștergerea postării la care s-a licitat deja sau prin ștergerea ofertei. Retragerea din licitație duce la eliminarea din comunitate. Într-o licitație sunt implicați mai mulți membri, retragerea unuia dintre ei afectează mai mulți participanți. De exemplu, cineva care a fost depășit de suma oferită de tine, își poate orienta bugetul către alt produs, iar retragerea ta ar însemna ca el să fie obligat să își dubleze contribuția.
8. Orice modificare sau clarificare în licitații se face prin editarea postării cu mențiunea (LATER EDIT) înaintea postării, nu in comentarii. Pentru a te asigura că cei care participă activ sunt la curent cu modificările, folosește tag în comentarii pentru a-i anunța că ai făcut modificări în postare. Se acceptă doar editări care presupun oferirea mai multor obiecte/ experiențe, nu împărțirea aceluiași obiect sau experiență între mai multe persoane.
9. Pentru a participa la o licitație este necesar să adaugi un comentariu, ofertele din reply/răspuns nu se iau în considerare.
10. Salvează-ți licitațiile la care participi pentru a le avea mereu la îndemână și a verifica cum decurg lucrurile. Licitațiile se vor închide, adică câștigătorii vor fi declarați și nominalizați, de către persoana care a scos la licitație produsul/serviciul (Vânzător) după ora de închidere a campaniei, urmând ca ulterior să fie centralizate și verificate de către voluntarii numiți comisari de licitație. Urmărește anunțurile echipei referitoare la status, iar când se anunță că au fost închise toate licitațiile, verifică dacă la toate licitațiile tale a fost declarat câștigătorul. În caz contrar, trimite e-mail la info@laprimulbebe.ro. Dragi vânzători, vă rugăm să nu închideți comentariile, închiderea licitațiilor înseamnă declararea câștigătorilor conform regulamentului.
11. În ultimele 15 minute de campanie pot licita doar cei care deja au oferit un preț la acea postare de la deschiderea ei. (Nu se accepta noi participanți la o licitatie în ultimele 15 minute dinaintea închiderii).
*excepție fac licitațiile care nu au nicio ofertă până la ora 21:45, ale căror câștigători vor fi validați indiferent de ora la care au făcut oferta
12. Dacă ai achiziționat un document cu preț unic și câștigători multipli, nu e nevoie să trimiți dovada, echipa va verifica aceste plăți.
Relații contractuale
1. Atât vânzătorul, cât și cumpărătorul acceptă că, urmare a câștigării unei licitații, între părți se nasc relații contractuale: între vânzător și cumpărător un contract de vânzare, iar între vânzător și Asociația La Primul Bebe un contract de donație având ca obiect contravaloarea prețului obiectului vândut. Contractele de vânzare/donație astfel încheiate se completează cu prevederile prezentului regulament.
2. Asociația La Primul Bebe nu poate fi ținută răspunzătoare pentru starea produsului vândut, nici pentru încălcarea, de către vânzător, a obligației de livrare, așa cum nu poate fi ținută răspunzătoare nici pentru returnarea contravalorii prețului vânzării, donat acesteia de către vânzător.
Câștigătorii licitațiilor
1. Asigură-te că ai înțeles termenii licitației și cum se decide câștigătorul sau câștigătorii:
2. Licitație cu un câștigător: Oferta cea mai mare, exprimată până la ora 21:59:59 inclusiv, câștigă.
3. Licitație cu x câștigători: Cele mai mari x oferte, exprimate până la ora 21:59:59 inclusiv, câștigă. În cazul în care licitația este gândită pentru a avea 3 câștigători și ultimele 5 cele mai mari sume oferite sunt egale, câștigătorii vor fi desemnați în ordine cronologică, adică primii 3 care au oferit suma respectivă. Urmatorii 2, dacă voiau să fie desemnați căștigători era nevoie să supraliciteze.
4. Licitație cu număr nelimitat de câștigători: Doar licitațiile pentru documentele create de membrii LaPrimulBebe și postate de contul oficial LaPrimulBebe pot avea un număr nelimitat de câstigători. Câștigători sunt toti participanții care adaugă comentariu cu preț unic. Documentele vor putea fi descărcate de pe platforma LaPrimulBebe. (Verifică secțiunea documente)
5. Echipa și comisarii vor centraliza licitațiile timp de câteva zile după încheierea campaniei, iar când centralizarea este gata vei putea folosi aplicația http://licitatii.laprimulbebe.ro pentru verificare, detalii si descărcare documente, dacă ai licitat și pentru acestea. Plata se face în termenul stabilit independent de aplicație, aplicația NU are legătură cu plata. În această campanie, aplicația ajută echipa în centralizare și verificări, și participanții DOAR în descărcarea listelor, fiind încă în perioada de test.
Plata
1. Se face o singură plată cu suma cumulată a tuturor licitațiilor, iar dovada se va trimite fiecărui vânzător, nu se postează în comentarii.
2. Detaliile de plată sau donație:
Asociația La primul bebe, Cod fiscal 33915611 UniCredit Bank
Cont lei: RO59BACX0000001090724000
Cont eur: RO32BACX0000001090724001 (NU folosi dacă plătești in lei)
Pentru plata prin Paypal: oana@laprimulbebe.ro
Descriere/ Detalii plata: Numele tau de Facebook
3. Nerespectarea angajamentului de plată duce la eliminare.
4. Dovada de plată se trimite vânzătorului pentru a livra produsul . Ca vânzător, așteaptă din partea câștigătorului dovada de plată, iar apoi poți face livrarea produsului așa cum a fost precizat în licitație. Nu trimite produsul fără să îți fie prezentată dovada de plată, iar dacă termenul de plată de 25 decembrie este depășit și nu ai dovada de plată contactează cumpărătorul și apoi echipa LaPrimulBebe la info@laprimulbebe.ro dacă consideri că licitația nu este onorată de câștigător.
5. Vânzătorul are obligația de a păstra obiectul licitat timp de 4 luni de la încheierea termenului de plată, timp în care recomandăm să se efectueze transferul tuturor produselor.
6. În cazul în care un membru care a realizat plata este eliminat din comunitate pentru orice încălcare de regulament și nu a intrat în posesia produselor, acesta poate trimite mail către info@laprimulbebe.ro și în termen de 7 zile lucrătoare va primi răspuns cu link către profilurile de Facebook ale vânzătorilor.
Documente cu preț unic și câștigători multipli
1. Ce sunt ele și de ce sunt utile: De-a lungul timpului, documentele create de membrii LaPrimulBebe s-au dovedit a fi foarte apreciate. Fiind create în format electronic, ele pot fi achiziționate de un număr nelimitat de cumpărători pentru un preț mic. Ele devin foarte valoroase tocmai prin cantitate: sunt mulți cumpărători și astfel se strânge o sumă importantă. Pe de altă parte, dacă dorești să contribui la strângerea de fonduri, însă ai un buget mic, achiziționarea de documente îți poate oferi această ocazie.
2. Documentele vor fi disponibile pe http://licitatii.laprimulbebe.ro la o lună de la încheierea termenului de plată. Pentru a te putea loga la acel moment, trimite mesaj privat către pagina “La Primul Bebe Angel” în care să precizezi doar adresa de email cu care te loghezi pe Facebook. (o găsești în settings/general).
3. Dacă te gândești să creezi un document care ar fi util mamelor, gândește-te cum ai vrea să fie si trimite-ne descrierea la info@laprimulbebe.ro și documentul și postăm noi de pe contul LaPrimulBebe, astfel încât să preluăm noi mesajele referitoare la document și descărcare. Angajamentul tău este să trimiți documentul catre info@laprimulbebe.ro până la încheierea termenului de plată.
4. Cum trebuie să fie documentul pe care dorești să îl oferi spre licitație? Trebuie să fie în limba română, îngrijit, bine structurat, și maxim 40 MB. Trebuie să îți aparțină, să nu încalce drepturile de autor. Ai grijă la pozele introduse în document, să nu fie foarte mari, ține cont că documentele vor fi urcate și descărcate din platformă.
5. Documentele vor fi disponibile pe platformă timp de trei luni de la data urcării lor in platformă, după care campania devine inactivă.
Fii parte din MAGIA LaPrimulBebe!
Campaniile umanitare sunt cea mai bună reprezentare a faptului că împreună putem face lucruri mari. De acasă, printr-un gest simplu cum este să renunți la câteva obiecte sau să dai un preț puțin mai mare pentru o achiziție, mamele capătă o forță incredibilă pentru că sunt unite de o comunitate puternică. Iar puțin câte puțin, gest cu gest, umăr lângă umăr putem schimba viitorul copiilor noștri. Comunitatea LaPrimulBebe alături de membrii săi transformă fiecare contribuție în realitate, așa că fiecare mama care scoate la licitație, cumpără sau creează un document cu acest scop are impact asupra a mii de părinți și copii din România.