Disperarea pe care o simte o mamă atunci când nu știe cum să împace nevoia bebelușului său de a fi alăptat și durerile cauzate de alăptare este incredibilă. Multe mame membre ale comunității LaPrimulBebe ne-au povestit că au fost nevoite să întrerupă alăptarea foarte devreme din cauza durerilor. Lipsa de informare corectă le-a dus la impresia ca alăptarea poate să doară, ba de multe ori „trebuie” să doară! Alăptarea corectă NU doare! Durerea este primul semn că mama nu face ceva bine în atașarea copilului la sân. În plus, alăptarea exclusivă scade mortalitatea infantilă, riscul de infecții, crește imunitatea și poate face diferența între viață și moarte în cazul prematurilor.
Dorind să diminueze la minim situațiile în care mamele suferă sau înțarcă prematur din cauza lipsei de informații corecte, Asociația LaPrimulBebe organizează în fiecare an seminarii de alăptare, atât în București, cât și în comunitățile locale din țară.
Marțea aceasta, echipa LaPrimulBebe a organizat un semniar de alăptare pentru gravidele comunității LaPrimulBebe. Expertul în alăptare invitat și de această dată să le vorbească mamelor a fost Adina Păun, moașă absolventă a Facultății de Moașe și Asistență Medicală din cadrul UMF Carol Davila și consultant în alăptare acreditat cu experiență de peste șase ani.
Peste 100 de viitoare mame au fost prezente și au ascultat-o pe Adina povestind despre cele mai mari temeri ale mamelor atunci când vine vorba de alăptare, demonând mituri și explicând tehnici corecte pentru o alăptare ușoară și fără dureri.
Energia sălii a fost una extraordinară. Am avut în sală mame care născuseră în urmă cu numai 2-3 săptămâni și care s-au bucurat mult de informațiile primite, precum și viitoare mămici, câteva având data probabilă a nașterii chiar în această săptămână.
Locația în care a avut loc evenimentul a fost salonul Golden Angel, a complexului de săli de evenimente Angel Events, din șoseaua Olteniței nr 31. O locație foarte flexibilă care poate găzdui atât evenimente de mici dimensiuni, cât și evenimente cu peste 100 persoane, cum a fost în cazul nostru. Profesionalismul a fost la el acasă, angajații Angel Events ajutându-ne cu tot ce le-a stat în puteri pentru ca organizarea evenimentului să fie desăvârșită.
Pentru a intra puțin în atmosfera evenimentului, vă invităm să vă uitați la imaginile de mai jos, surprinse cu talent de fotograful Andreea Antohe: